top of page

מהו ניסור בטון?

מהו ניסור בטון ולמה הוא משמש?

יש אנשים שאינם מכרים את השיטות החדשות בתחום הבנייה והשיפוצים ואחד מהשכלולים הבולטים היום, הוא ניסור בטון. מדובר על מכשירים או מכונה בעצם, אשר יש בה מסור העשוי משבבי יהלום שהוא החומר החזק ביותר בטבע, אשר מסוגל לקדוח את הבטון החזק ביותר, מה שנקרא בטון מזוין. בעבר, עד שהגיעה הטכנולוגיה החדשה, עבודה של שבירת בטון, הייתה קשה והייתה אורכת אפילו מספר ימים, תוך שימוש בכוח רב ומכשירים ידניים. היום, המצב הפך להיות שונה, מאז ההמצאה של ניסור וקידוח בטון, העבודה הפכה להיות קלה ומדויקת יותר בכל הקשור לתחום הבנייה. על מנת לבצע שינוי במבנה יש לבצע אותו בצורה האידיאלית, כגון חדירת בטון שהוא קשיח במיוחד, וכך שתי הפעולות הללו, מבטיחות את העבודה הדרושה לנו במבנים השונים.

רמת הדיוק של ניסור בטון, הינה מרשימה לכל הדיות. ניתן לשנות מבנים, באמצעות קימורים, פתיחה של מפתחים עבור חלונות או דלתות, ואפילו הריסה של מבנה שלם. גם יצרה של תעלות למיזוג אוויר, מתבצעת באמצעות קידוח וניסור הבטון. גם במערכות אינסטלציה, משתמשים בטכנולוגיה זו.

השחקן הראשי בבנייה- ניסור וקידוח בטון

ללא ספק, השחקן הראשי בעבודות הבנייה הינו ניסור בטון או קידוח בטון. הניסור של הבטון, נעשה באמצעות מסורים שונים המתאימים לסוגי העבודות השונות. ניתן למצנות שרשרת יהלום, מסורי כבל יהלום, מסורים ידניים ועוד. המשותף לכולם הוא משימה מורכבת של חדירה לעומק הבטון המקדחה, עשוי להות הידראולית או לכלול בקצותיה, להבי יהלום שיבצעו עבודה טובה ומדויקת.. הפעולה של המקדחה הינה שקטה, מה שאינו מפריע לשכנים בעת העבודה וכן לעובדי עצמם, אשר עליהם להיות מרוכזים בעבודה שהיא אמורה להיות מדויקת להפליא.

ישנן חברות רבות בישראל, המבצעות ניסור וקידוח בבטון, אך הבולטת מביניהן הינה חברת שי צדיק ניסור וקידוח בטון. החברה הינה הראשונה שהייתה בארץ בתחום זה והיא קיימת מזה 30 שנה. החברה עובדת בכל הארץ, מבצעת פרויקטים גדולים בתעשייה, במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי. על פי טווח העבודות שביצעה חברה לקידוח בטון במשך השנים, ניתן לבחון את האמינות והמקצועיות שלה וחברת שי צדיק ניסור וקידוח בטון בצעה פרויקטים רבים וגדולים בתחום הבנייה בקרב לקוחות ידועים.

יש לבדוק איזה ציוד יש לחברת ניסור הבטון שברצונכם לשכור. ציוד משוכל ביותר, יעיד על חברה רצינית שיש לה גב כלכלי חזק, הודות לעבודות הרבות שביצעה והוותק שלה בשוק. גם צוות העובדים, חייב להיות מיומן ובל ניסיון של שנים. קריאת חוות דעת ברשת, עשויות להראות לכם את התמונה המלאה על רמת המקצועיות והאמינות של חברת ניסור הבטון. ההסמכות של העובדים, עשויות להיות גורם חשוב בבחירה של חברת ניסור הבטון, שכן תעודות וניסיון, הם גורמים חשובים לבחירה של החברה הנכונה , אשר תבצע לכם עבודות מורכבות של חיתוך הבטון וכך, תהיו שקטים יותר, כי בחרתם בחברה הנכונה.

כל המידע מוביל לבחירת החברה של ש.ע ניסור וקידוח בטון

אם בחברות ניסור וקידוח בטון עסקינן, חברת ש.ע ניסור וקידוח בטון, הינה החברה הבולטת והמובילה ביותר בתחומה. מדובר בשלושים שנות ניסיון של חברה העובדת מול גורמים ידועים, כגון משרד הביטחון, חברות כמו HP, אינטל, משרד ראש הממשלה, נמל אשדוד והרשימה עוד ארוכה.. החברה היא בפריסה ארצית וממוקמת על שטח של דונם בירושלים. לחברה יש 5 צוותים מיומנים, כאשר כל העובדים הם בעלי רישיון לעסוק בקידוח וניסור בטון. החברה מחזיקה בציוד ניסור בטון מהמשוכללים בעולם, מה שמראה על ההשקעה, הרצינות והמקצועיות של החברה.


bottom of page