top of page

ניסור וקידוח בטון

ניסור וקידוח בטון

ע. ש ניסור וקידוח בטון היא חברה המתמחה בעבודות ניסור בטון, קידוח בטון וכיוצא באלה. אם אתם בונים בית חדש או הורסים את הישן ואתם מחפשים חברה מקצועית המתמחה בעבודות ניסור בטון או קידוח בטון אתם במקום הנכון.

חברת ע.ש ניסור וקידוח בטון מתמחה בניסור בטון באמצעות יהלום מזה שנים רבות. החברה פועלת באמצעות מכשור מתקדם המופעל על ידי עובדים מקצועיים, מנוסים ומיומנים. ע. ש ניסור וקידוח בטון יודעת למצוא פתרונות מתאימים לכל צורך ובעייה ומבצעת את העבודה האיכותית ביותר שניתן לקבל כיום בתחום זה בארץ. שירותי החברה מיועדים לכלל הצרכנים, החל מלקוחות פרטיים, לקוחות מוסדיים וארגונים, לקוחות מהמגזר הציבורי וכדומה. החברה מקפידה על ביצוע עבודות ניסור בטון או קידוח בטום באופן מדוייק ואחראי תוך שמירה על כל כליי הבטיחות הנדרשים.

החברה מקפידה על נוהלי עבודה תקינים המבטיחים ביצוע איכותי ובטיחותי של העבודה. הציוד המשוכלל שהחברה עושה בו שימוש מקטין את כמות האבק והלכלוך באיזור העבודות ומאפשר חזרה לשגרה במהירות גדולה.

מהו ניסור בטון?

ניסור בטון מהווה כיום את אחת הטכניקות המתקדמות בענף הבנייה. יחד עם קידוח בטון הוא משמש לביצוע עבודות מדוייקות ונקיות בהריסת קירות, התאמתם לתוכניות חדשות וכדומה. ניסור בטון היא פעולה שמבוצעת בעיקר על בטון מזויין שנחשב לאחד החומרים החזקים ביותר בענף הבנייה. משום כך על ניסור בטון להיות אפקטיבי ומדוייק מאד. ניסור בטון מדוייק נעשה באמצעות מסור יהלום, שהוא החומר החזק ביותר בטבע, וניתן באמצעותו ליצור פתחים בקירות המבנה תוך שימור המבנה המקורי מבלי לגרום לנזקים. טכניקת ניסור בטון ששימשה בעבר בעיקר את המגזר התעשייתי משמשת כיום גם את המגזר הפרטי על כל גווניו, כולל שיפוץ ובניית מקלטים, חדרי ממ"ד וכיוצא באלה.

למה חברת ע.ש ניסור וקידוח בטון

החברה הוקמה לפני ** שנים והיא מתמחה בתחום ניסור וקידוח בבטון באמצעות יהלום. לחברה לקוחות בכל רחבי הארץ לרבות קבלנים, חברות בנייה שונות, חברות שיפוצים, אדריכלים ומהנדסים ובינהם חברות ציבוריות, משרדי ממשלה ולקוחות פרטיים רבים

תחומי הפעילות העיקריים של ע.ש ניסור וקידוח בטון הם:

  • ניסור וקידוח בטון ביהלום

  • ביצוע כל סוגי הקידוחים בבטון

  • ניסור בטון מזויין לפתיחת חלונות ודלתות בקירות

  • ביצוע עבודות חציבה

  • ביצוע עבודות הריסה

  • ועוד

עבודה אחראית

מכיוון שחברת ע.ש ניסור וקידוח בטון שמה לנגד עיניה את הלקוח במקום הראשון ישנה הקפדה יתרה על שירות אמין, מקצועי ומדוייק. שירותי החברה כוללים את הדברים הבאים:

  • מקצועיות – כל העבודות מתבצעות בחברה בידי אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים כדי להגיע לרמה הגבוהה ביותר הנדרשת בסוג עבודות אלה.

  • פתרונות לכל לקוח – הנסיון של החברה מאפשר לה מציאת פתרונות לכל בעייה או אתגר בשטח על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר.

  • ציוד – החברה עושה שימוש בציוד המתקדם בעולם בתחום של ניסור בטון או קידוח בטון, ולכל יתר עבודות החברה. הציוד מאפשר להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

  • בטיחות – כל העבודות שמבצעת החברה נעשות על פי כל כללי הבטיחות הנדרשים, כדי לשמור על חיי העובדים והלקוחות. כל עבודה מתחילה בבדיקה מדוקדקת של השטח והמבנה על מנת להיווכח כי העבודה הנדרשת לא תפגע בחוזק המבנה או שתגרום לו לנזקים.

  • אחריות – החברה מבצעת את עבודותיה באחריות מלאה ואם דבר מה לא נעשה כראוי או שלא לשביעות רצון הלקוח היא מבצעת את כל התיקונים הנדרשים על חשבונה.


bottom of page